Rustdag


De vijfde dag bij Bikershome is een rustdag, eerder deze week was ik ook moe en was toch vertrokken voor een kleine rit over piste, en dan wordt het heel duidelijk hoe belangrijk je mentale toestand is om technische stukken te rijden. Die dag ging helemaal niets me goed af, en reed ik zelfs na een flauwe bocht, recht de piste af, en kwam bijna ten val. De dag daarvoor kon ik nog zowat alles aan. Hetzelfde na een kleine val, je zelfvertrouwen krijgt een deuk en de rest van de dag heb je moeite met de kleinste hindernis, dat gevoel zal Boni zeker kennen. Rusten dus.

 Verandering van plannen:
Peter van Bikershome is bezig om een reis te plannen naar Timbouctou en Boni ziet dat helemaal zitten en zal bijgevolg z'n motor hier laten om naar Belgie terug te vliegen en later z'n motor terug op te pikken. Bijgevolg zal ik alleen moeten terugrijden.

Morgen zal Boni mij nog wel vergezellen voor een laatste dag  de  piste, en wat voor 1, de 'gorge de Dades'.
's Morgens staan we klaar voor vertrek tot ik een nagel opmerk in de achterband, eerst effe herstellen.

Peter z'n manier om de band van de velg te krijgen, zeer effectief!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten